Loading...

De tijd van toen | Forum

Advertentie
Locatie van onderwerp: Forum home » LifeStyle » Expressie, opinie & gevoelens
machiovelli
machiovelli Dec 5 '12
Voor de mensen die hun 14 waren in de jaren 70 en 80, was het vroeger beter, of is het nu toch ook goed. En wat vinden jullie beter?
frankd
frankd Feb 17 '13

Als ik naar mijn kindheid kijk en naar de kinderen van nu denk ik dat het vroeger beter was. In mijne tijd waren we gewoon allemaal op straat.

Nu zitten we allemaal achter ne computer, online en krijgen een verkeerd beeld van elkaar.

Je leest of ziet enkel wat ik wil en omgekeerd.

Calimero, als je het moeilijk hebt om af te spreken met iemand die je enkel van computer kent is iets wat je zo moet houden. Verander dat niet. Pas als je zintuig het gemakkelijk vind, ne keer afspreken.

En van mijn eigen vind ik dat het verekt moeilijk is om op ne site een relatie ofzo te vinden.

Als ik in het echt uitga, voelen de meeste vrouwen zich aangetrokken door mij, maar op zo ne site.....

frankd
frankd Mar 1 '13
En dat komt omdat de keuze te groot is denk ik. Hoeveel vrouwen ken je die iemand of iets kiest zonder eerst naar alles en iedereen te leren kennen?
frankd
frankd Mar 2 '13
Bekijk het zo, onze generatie kon enkel kiezen tussen zout en paprika chips, nu is de keus gewoon te groot om nogmaar van 1 te houden
Dinkietoy
Dinkietoy Sep 7 '13
Op relatiegebied zijn mensen veel zelfstandiger geworden en losser.
Voor sommige is dat beter, voor anderen een ware ramp.
Vroeger bleven mensen samen ondanks alles, nu gaan ze uit elkaar omdat de koffie deze morgen van een ander merk was dan gewoonlijk.
Voor mij is een relatie nog steeds heilig en moet er communicatie mogelijk zijn in een relatie...niet via chat, twitter, sms of wat ook, gewoon rechtstreeks contact. Het mag al eens ruzie zijn.
Het voordeel van ruzie is dat je het nadien terug kan goedmaken tegenover elkaar.
Titus
Titus Feb 20
Ik verlang wel terug naar die tijd. Het leven was veel meer onbekommerd de mensen spraken nog tegen elkaar en men had respect voor een oudere. Nu is dit niet meer, ieder voor zich en de rest voor mij, is het motto. Ouderen moeten langer werken voor hun pensioen terwijl de werkgevers ze massaal ontslagen en de bevoorrechte ambtenaren van RVA/VDAB genadeloos de jacht op hen hebben geopend. Hypocriet is dat dit maar 40% is want de andere 60% is er nog aan ontsnapt door snel gebruik te maken van een of ander prepensioenregeling en die liggen nu te bakken in de zon, terwijl van die ongelukkigen nog 10% actief is en de andere 30% als groot vuil aan de deur gezet onder het motto: besparingen!! Solidariteit is ver weg !!
Toen leefde je nog nu wordt je geleefd, door een elite van 1% die meer bezit dan de rest van wereld samen!
Dit forum bericht wordt bewerkt door Titus Feb 20