Loading...

Gemeenschappelijke events organiseren | Forum

Advertentie
Locatie van onderwerp: Forum home » Algemeen » Over Flunner.com
Sortir
Sortir Mar 12 '16
Hallo, 

ik vind deze website leuk, maar mis het een beetje dat er geen aankondigingen zijn van gemeenschappelijke events (zoals dagje zee, concert, ...). 
Via 'n gemeenschappelijk georganiseerd event is het denk ik gemakkelijker om de mensen die je va de website "ontmoet" op ongedwongen manier beter te leren kennen. 
Wat vinden jullie? Zou het een goed idee zijn om een forum op te starten waar iedereen die wil open/ gemeenschappelijke events kan aankondigen? 

DAngel
DAngel Mar 31 '16

Ik vind dit ook een super idee

Tenderlove2016
Tenderlove2016 Apr 7 '16
Zeg dat maar tegen de Flunner en wat doe jy,alleen kwekken?
catherina
catherina Apr 27 '16

Citaat van ventievent Kwek kwek kwek kwek kwek ! Alles is altijd een goed idee, maar er gaat nooit eens iemand zijn gat opheffen om er iets mee te doen ...

dat is helaas juist...
catherina
catherina Apr 27 '16
jammer, ik zou graag zodra het mooi weer is, naar de zee gaan met een groep mensen, maar ik heb geen auto...dus ik moet al een goede ziel vinden om mij in haar of zijn auto mee te kunnen nemen.
Tenderlove2016
Tenderlove2016 Apr 27 '16
Daar gaat nooit niks van komen ,want het zijn alleen maar woorden!!!
Tenderlove2016
Tenderlove2016 Apr 28 '16
praten en doen is niet hetzelfde,mijn eerste voorstel was,dat de flunner zelf iets organiseerd voor al zn leden ,een ontmoeting op een feestje,van de flunner zelf en dat had ik allang voorgesteld !
Sortir
Sortir Mei 3 '16
catherina

Dit is dus wat ik in gedachten had, dat iedereen er gewoon op zet wat/ waar die graag naar toe zou gaan of wat die kan aanbieden van activiteit vervoer, plaats en co. Dit gebeurd op nog andere websites en in andere groepen (potluck events noemen ze dat). Ik denk dat als er genoeg mensen echt interesse hebben dit leuk en succesvol kan zijn. Als er natuurlijk niet genoeg mensen enthousiast zijn voor t idee is dat sowieso geen leuke sfeer is om iets te organiseren. 

catherina Ergens aan zee afspreken of samen naar zee gaan zie ik ook we zitten als t mooi weer is ...          

@IKWEETNIET met openbaar vervoer gaan is zeker een optie

@ tenderlove2016 In ieder geval is het houden van potluck events een bestaand idee, 't is leuk dat jij ook zoiets in gedachten hebt

Tonny1973
Tonny1973 Mei 6 '16
Denk dat jullie allemaal aan zee zitten? ;)