Loading...

Sex | Forum

Advertentie
Locatie van onderwerp: Forum home » Algemeen » Algemeen
Pagina's: « 1 2
RAGNAR_2
RAGNAR_2 Jan 8
t .a.v Tinne. Hypocriet is afgeleid van het Griekse woord hupokritis. Letterlijk acteur/ actrice.

Hypocrisie is namelijk niet bedoeld om te kwetsen. Wat in de ene cultuur aanvaardbaar is , kan in een andere cultuur onaanvaardbaar zijn.

Sommige mensen vellen een oordeel over anderen gewoonweg om er zelf beter van te worden. Concreet dus : aan 'sex ' op het net zal je als individu niets aan kunnen veranderen. Onderwerp afgesloten.

tinnes
tinnes Jan 8
Wat denk je nu, dat ik het woord hypocriet niet begreep? Hahaha
Anyway... wat je daar allemaal schrijft... te dwaas om op te antwoorden dus idd, onderwerp afgesloten
RAGNAR_2
RAGNAR_2 Jan 9
..... Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest. Sex is onze religie... laat ons bidden.

Zanderr
Zanderr Jan 9
Zij er hier dames die ook gewoon eens zin hebben in seks?  Ik heb op dit moment geen zin in een vaste relatie ( een beetje verbrand van mijn vorige ) en zou graag een date hebben met een leuk meisje. Die ook haar behoeftes heeft. Liefst regio west/oost vlaanderen maar ik ben flexibel. En het is zeker ok als je me eerst wat wilt leren kennen voordien via chat of inhet echt. Zoals je wilt
Dit forum bericht wordt bewerkt door Zanderr Jan 9
RAGNAR_2
RAGNAR_2 Jan 13
In elke vrouw zit wel iets leuk , maar je moet het er zelf insteken !
RAGNAR_2
RAGNAR_2 Gisteren, 18:39
Gewoon doen !
Pagina's: « 1 2