Loading...

Echte pure liefde | Forum

Advertentie
Locatie van onderwerp: Forum home » LifeStyle » Expressie, opinie & gevoelens
Frank_
Frank_ Jan 17 '16
Bij deze ben ik op zoek naar echte pure liefde.

Niet alleen lichaamlijk maar ook geestelijke en emotionele liefde.

Daar ik 16 maanden geleden mijn jeugdliefde na 33 jaar terug gevonden had en wij dus 16 maanden ongeremde eerlijke en oprechte pure liefde aan elkaar gegeven hebben wil ik niets anders meer geven aan de vrouw waarvan ik hou.

Blijkbaar vond zij dat haar werk, vrienden belangrijker zijn in het leven dan ons geluk, onze pure liefde, ik versta dat niet.

Ik heb alles gedaan voor haar, om haar gelukkig te maken, want haar geluk maakte mij gelukkig. Geld nog moeite waren teveel voor mij, ik behandelde haar als een prinsesje, want dat is ze voor mij. Maar zij verliet mij, juist voor de feestdagen, de slechtste feestdagen in mijn leven en dit wil ik nooit meer meemaken. Zij is knap, mooi, slank, lange haren, lief, zelfstandig, emotioneel, verzorgt en gaf haar pure oprechte liefde aan mij, dat kon ik zo voelen in het diepst van mijn hart, die warmte als ze in mijn armen lag, die genegenheid als we naast elkaar lagen in bed, gewoon elkaar vasthouden, elkaar alles konden vertellen, gewoon ellelange knuffels, elkaar strelen en zoenen en natuurlijk ook lichaamlijk alles met elkaar kunnen doen, niets was teveel omdat we zo oprecht van elkaar houden, en zo iemand wil ik hier ook vinden, bestaan er nog zulke dames? Ik vrees van niet, dus bewijs mij het tegendeel, want voor minder hoeft het voor mij niet meer. Leg ik de lat nu misschien niet wat hoog, inderdaad maar het is het ook waard. Ik wil gewoon maar dat we beiden gelukkig kunnen zijn en dit voor de rest van ons leven. Dus meisjes, dames indien jullie je kunnen terugvinden in dit zelfde profiel aarzel dan niet om mij te contacteren, ik zal mij misschien eerst wat achterdochtig opstellen, maar dat is ook niet zo verwonderlijk na mijn vorige (ik wil het nog steeds niet zo noemen) liefde, dus aan diegene die het zien zitten met mij, laat mij terug openbloeien, sta ten volle achter mij en ga voor de volle 100% voor de oprechte liefde en het pure geluk, dan zal ik jou de gelukkigste vrouw ter wereld maken. Het hoeft niet moeilijk te zijn als je alles voor elkaar over hebt.

Gulliermo
Gulliermo Aug 13 '16
Daar ben ik ook naar op zoek

amigo
amigo Mar 1
Ja die heb gevonden was heerlijk tot zij mij afgenomen werd,doet vreselijk pijn heb zelfs  gedacht haar achterna te gaan, maar heeft tegen mij gezegd u leven opgeven is geen optie, dus hoop dat ergens iemant terug mijn ziel kan genezen
taaikossie
taaikossie Mar 31
Amigo, weet exact wat u voelt. Heb de zelfde ervaring achter de rug. 43 jaar getrouwd ge weest met een schat van een vrouw. Ook zij werd mij tot mijn groot verdriet ontnomen. En ja, ook ik heb samen met haar het leven uit willen stappen, maar mocht het niet omdat we nog twee kinderen en kleinkinderen hebben. Maar oh wat doet het pijn. Elke seconde van mijn leven denk ik aan haar en geloof me het verdriet is nog steeds intens.