Loading...

We zijn (bijna) met 10.000 !!! | Forum

Advertentie
Locatie van onderwerp: Forum home » Algemeen » Over Flunner.com
Pagina's: « 1 2
catherina
catherina Jun 1 '16
dat zou inderdaad héél nuttig zijn
Chilln79
Chilln79 Jun 8 '16
Staat dat niet bij t profiel ? Dacht v wel....grtz
Jefke59
Jefke59 Jun 17 '16
Als je een selectie gemaakt hebt, staan de meest recent ingelogde profielen steeds vooraan. Het loont dus om je criteria niet te scherp te stellen, andens loop je het risico alleen enkele inactieve profielen te vinden.

En zeg nu zelf: als geen van je berichtjes ooit beantwoord wordt, hoeveel geduld breng je dan zelf nog op om actief te blijven op een dating site?

Jefke59
Jefke59 Okt 7 '16
Intussen is het aantal Flunner leden al opgelopen tot 27000. Tijd voor een klein experiment om te schatten hoeveel actieve leden er mogeljks zijn. We stellen de grens niet al te scherp: alle leden die gedurende twee voorafgaande maanden (momenteel dus na 7 augustus 2016) actief geweest zijn, worden in aanmerking genomen. Daarna moeten we een steekproef selecteren. Een selectie mag niet meer dan 500 leden omvatten (dat is het maximum om bij de selectie-procedure de volledige set te zien).

Ik koos de selectie van het aantal vrouwelijke leden die 40 of 41 jaar zijn. Het aantal vrouwen van die leeftijd bedraagt nu 197. Daarvan zijn er 23 actief geweest na 7 aug of 11.7%. Op die basis zouden we het totale aantal actieve leden kunnen schatten op 3150.

Oh ja, tegenover die 197 vrouwen staan 931 mannen van die leeftijdscategorie (ik moest opsplitsen om de selecties kleiner dan 500 te krijgen). Bij de mannen is de activiteit op de site wel lager: 67/931 of 7.2%. Met de verdeling mannen / vrouwen ongeveer 5 / 1, kom ik aan circa 1620 actieve leden onder de mannen tegenover 526 actieve vrouwelijke leden, of een totaal van circa 2136.

Dit forum bericht wordt bewerkt door Jefke59 Nov 9 '16
ronny2
ronny2 Jul 21 '17
Deze site is niet anders dan Badoo en Twoo die ook niet actieve leden laten staan.

Het excuus dat ze misschien nog online zouden kunnen komen is bullshit.

Als dit de reden "zou" zijn, dan kan je na 6 maand gewoon een mailtje sturen naar hen dat ze zich een keer moeten aanmelden zodat hun profiel behouden blijft. Als ze dat niet doen dan wel het profiel verwijderen. En 1 keer op 6 maand aanmelden is niet overdreven. Vergeet niet dat van profielen die 6 maand niet in gelogd hebben, daarvan zeker 90% fake is of mensen zijn die eenmaal een profiel aangemaakt hebben uit nieuwsgierigheid maar toch niet meer zullen terug komen.

Maar bon, elke datingsite, ook deze probeert (zoals hier iemand al schreef) "te stoefen" met hun vele leden.

Echter, toen ik keer wie online was dacht ik op een homosite te staan ... als ik echter goed keek stonden er toch wel enkele vrouwen bij. Ik denk dat veel vrouwen hier weglopen als ze zich inschrijven gezien de verhouding mannen-vrouwen ... Ze worden waarschijnlijk direct overspoeld met berichten dat het hen ongemakkelijk maakt
Jefke59
Jefke59 Sep 27
Vandaag (27 sept 2018) al 33893 leden. Er zijn ook 719 leden die vandaag hun verjaardag vieren.
Dit forum bericht wordt bewerkt door Jefke59 Sep 27
Speldje
Speldje Sep 29
Mooi, Jefke! En hoeveel leden van die 33.893 zijn nog actief? Wat zeggen de cijfers daarover?

Een goed idee, Ronny2 ;-)

Aglaia
Aglaia Sep 30
Hoeveel van die actieve leden hebben meer dan één account (profiel) op Flunner?

M.a.w., het blijft gissen naar het aantal effectieve leden op Flunner.

Jefke59
Jefke59 Okt 1
@Aglaia

Ivm actieve leden heb ik vorig jaar eens een schatting gemaakt. Er waren toen iets meer dan 11% van de vrouwelijke leden actief tegen minder dan 8% van de mannen. Er zijn wel ruim 5x meer mannen dan vrouwen lid. Dus onder de actieve leden is de genderbalans net iets minder scheefgetrokken.

Dubbele profielen komen waarschijnlijk voor. Ik heb me nog nooit echt de vraag gesteld, maar ik zou zo denken dat iemand pas een tweede profiel aanmaakt als hij/zij het echt verkorven heeft door ongezouten posts of provocerende foto's e.d

Dit forum bericht wordt bewerkt door Jefke59 Okt 1
Michel007
Michel007 Nov 26
Het zou goed zijn als we zouden kunnen selecteren welke groepen we willen zien en welke niet. Zo zou ik het leuker vinden als ik hier enkel de vrouwen zou kunnen zien. Dat zou het al gemakkelijker maken.
Admin Admin
Admin Nov 28
Nog een paar dagen geduld en dan gaan we een grote verandering doorvoeren
Pagina's: « 1 2