Loading...

hoe groot ben je? | Forum

Advertentie
Locatie van onderwerp: Forum home » LifeStyle » Kleding en uiterlijk
lenelene
lenelene Jul 14 '13
Er zijn op Flunner ontelbaar veel mannen tussen de 1.70 en 1.79 groot... dat is waardeloze info voor mensen die zelf, zeg maar, 1.75 zijn en graag willen weten of iemand groter of kleiner is...  

Nu vind ik het persoonlijk niet zo belangrijk hoe groot een mens is, maar als je dit soort info toch op de site wil zetten, doe het dan goed he!

Dit forum bericht wordt bewerkt door lenelene Jul 14 '13
lenelene
lenelene Jul 14 '13
een kleine 1m96, dàt is pas precies! hahaha.

Het is opvallend hoe kleine vrouwtjes graag reuzen van mannen naast zich willen. 

Ik vind het ook wel leuk als een man wat groter is, maar als al die grootzakken verkocht zijn aan de dwergvrouwtjes (waar ze zich nog een beetje stoerder bij kunnen voelen) dan stel ik me wel tevreden met een kleinere man die gegarandeerd veel zelfvertrouwen heeft als hij zich geen ruk aantrekt van zijn lengte. En er is niets zo sexy als zelfvertrouwen...

Admin Admin
Admin Jul 21 '13
Onderwerp is verplaatst van Over Flunner.com.
jeroenkam
jeroenkam Jan 23 '15
Of het gestalte van iemand nu een bepalende factor is, is zeer de vraag, maar in onze samenleving is groter zijn als een vorm van wat je overal als het meer ideale kan bestempelen. Zal altijd zo zijn dat de buitenwereld zijn/haar invloed uitoefent, maar je daar geen reet van aantrekken lijk mij ogenschijnlijk de boodschap. Is waar dat  van die binken van mannen met een klein meisie het best met elkaar kunnen vinden dus... je ziet het maar hoe het kan verlopen.
Langn
Langn Feb 2 '15
@ The Professor: ik ken dat gevoel.

Zelf ben ik 1m97 en ook ik merk dat die lengte heel veel personen afschrikt. Komt daar nog eens bij dat ik eerder aan de tengere kant ben, zodat die lengte nog eens dubbel zo veel opvalt...

Blablabla
Blablabla Dec 31 '15
Ben 1.89.......
Giwreh
Giwreh Feb 18 '16

Citaat van lenelene ...//... 

dan stel ik me wel tevreden met een kleinere man die gegarandeerd veel zelfvertrouwen heeft als hij zich geen ruk aantrekt van zijn lengte. En er is niets zo sexy als zelfvertrouwen.  

Wel, Lenelene,  Ik ben ook 'man' (zie foto.. :-) ) maar ik pas nu net helemaal niet in dat zogenaamde oer-schema 'kleine-vrouw-wil-grote(re)-man'.  Mijn eigen droom is altijd al geweest : een "sterkere" (dan ik) vrouw, en groter dan ik hoort daar op een heel natuurlijke wijze bij. Ik kan me in principe dus magisch aangetrokken voelen tot een vrouw die een onverbloemde héle kop groter is dan ik. ALS het maar klikt in interesses en en zoveel andere dingen die van iemand een soulmate kunnen maken, of niet.  Het antieke taboe rond lengte zit wel vooral ingebakken bij vrouwen. Je zou er verbaasd van zijn, hoeveel mannen totaal géén moeite hebben met een vrouw die liefdevol "in zijn/mijn krullen kan neerkijken".  Laat ons zeggen: waar zijn de vrouwen die ZICHZELF reeds op dit vlak bevrijd hebben ? :-)
Dit forum bericht wordt bewerkt door Giwreh Feb 20 '16
Michel007
Michel007 Nov 20
1m86